Condiții generale pentru retur

Marfa implicată în retur trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 în termen de 14 zile – condițiile și modalitațile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanță, sub forma clauzei următoare: „consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere”.

  • marfa care ne-a fost returnată trebuie să fie în stare perfectă, corespunzătoare pentru revalorificare; dacă ambalajul este deteriorat, Vânzătorul își rezeră dreptul de a nu accepta returul de marfă sau de a se reține o penalizare de până la 20% din valoarea mărfii;
  • în cazul în care returnarea de marfă este cauzată de Vânzător, acesta nu va percepe taxe, în speță poate fi vorba doar de cazuri reale de garanție și livrări greșite;
  • piesele a căror valoare pe bucată este mai mică de 10 lei nu fac obiectul returnării;
  • nu se admit la retur piesele care au fost deja montate sau piese care au fost comandate cu codul original sau de fabricant al piesei.

Pentru soluționarea reclamațiilor privitoare la returul de marfă Cumpărătorul va trebui să completeze un formular de retur marfă pus la dispoziție de către Vânzător (care va fi valabil doar dupa ce va fi semnat de un reprezentant al Vânzătorului) și să anexeze în funcție de caz – documentele de achiziție a piesei (factura fiscală, chitanța, etc.).

Condiții generale pentru piese la schimb

Toate piesele care sunt acceptate ca piesă la schimb au o valoare facturată ca o poziție separată pe factură – „VALOARE PIESĂ VECHE”, în cazul în care nu aduceți piesa veche la schimb în momentul achiziției piesei noi. De la data facturării, termenul de predare a piesei la schimb este de 15 zile și piesa trebuie să îndeplinească condițiile de schimb ale producătorilor prezentate pe site. Dacă piesa la schimb este acceptată, veți primi o factură de retur pe valoarea piesei la schimb și contravaloarea acesteia.

Produsele la care este necesară piesa veche la schimb beneficiază de 12 luni garanție. Pentru produsele la care este necesară piesa la schimb, condițiile de acceptare de către producător sunt urmatoarele:

  1. Să aveți piesa veche în momentul achiziționării piesei noi, pentru a putea fi comparate sau să faceți dvs. comparația înainte de montaj.
  2. Piesa veche trebuie să fie identică cu piesa nouă, fără urme de lovituri, fără părți lipsă, curațată cu solvenți și un jet ușor de apă.
  3. Piesa veche nu trebuie să fie murdară, ruptă, îndoită, corodată, ruginită sau cu componente lipsă.
  4. Nu se pot primi ca piesă veche la schimb, piese vechi necurățate cu solvenți și jet de apă, chiar dacă sunt identice cu piesa nouă.
  5. Piesa veche trebuie returnată în ambalajul original al piesei noi cumpărate.
  6. Acceptarea piesei vechi se va face doar după ce un reprezentant va verifica dacă sunt respectate condițiile de primire.
  7. Daca nu sunt respectate condițiile de primire, valoarea de pe site a piesei cumpărate va crește cu aproximativ 25% pana la 200%, în funcție de cerințele producătorului.
  8. Valoarea piesei vechi o veți afla de la procesatorul care va prelua comanda dvs. online.
  9. Piesa veche trebuie returnată în cel mult 15 zile de la data facturării.

La acest tip de produse veți găsi pe site specificația „NECESAR PIESĂ LA SCHIMB” sau acest lucru vi se va aduce la cunoștință de către procesatorul comenzii dvs.

În general produsele cu piesă la schimb sunt următoarele: planetare, electromotoare, alternatoare, casete direcție, pompe servodirecție, etriere franc, etc.

Produsele la care se cere piesa la schimb sunt recondiționate în condiții de calitate și garanție maxime de către producători cu renume cum ar fi Bosch, Spidan, TRW, Valeo, Hella, Elstock, Delphi, Lucas, Waeco, Behr, etc.

Ne rezervăm dreptul de a nu accepta piesă la schimb, din motivele prezentate mai jos sau altele mai rar intalnite, care țin de posibilitatea de recondiționare a piesei vechi, conform normelor date de producatori.

Garanție produse

Condițiile de garanție le găsiți pe spatele facturii cu produsele cumpărate. Toate produsele au perioadă de garanție de 18 luni (cu excepția uzurii normale), calculat de la data cumpărării, cu excepția produselor a căror durată medie de utilizare este mai mică de 18 de luni (becuri – 3 luni, ștergătoare parbriz – 6 luni, scule de mână – 12 luni).

Produsele la care este necesară piesa veche la schimb beneficiază de 12 luni garanție.

Acumulatorii auto dispun de o garanție de 24 luni cu condiția de a face verificarea instalației de încărcare a bateriei după montare, într-un service autorizat, contra-cost.

Garanția se acordă pentru lipsa de conformitate și/sau vicii ascunse.

Pentru a beneficia de garanție, trebuie să montați piesele într-un service autorizat R.A.R., pentru tipul dumneavoastră auto și să păstrați factura de montaj.

În cazul în care un produs s-a defectat în perioada de garanție, trebuie să aduceți sau să ne trimiteți:

  1. Piesa deteriorată, fără urme de lovituri, fără părți lipsă, curățată cu solvenți și jet de apă.
  2. Copie după talonul mașinii pe care a fost montată piesa.
  3. Dovada montării piesei într-un service autorizat RAR, pentru tipul de manoperă executată (copii după factură, deviz, bon fiscal și autorizație RAR).
  4. Deviz de constatare a defecțiunii, însoțit de un test de diagnoză, făcut într-un service autorizat R.A.R., pentru tipul de manoperă de executat.

De la caz la caz, veți primi o altă piesă nouă sau contravaloarea ei de facturare, în termen de maxim 15 zile de la data returnării, conform Legii 449/2003, termen
necesar furnizorului, pentru a constata dacă produsul s-a defectat sau nu, în perioada de garanție din motive constructive și nu din eroare de montaj.

În cazul în care sunt necesare verificări suplimentare și produsul trebuie trimis la producător, termenul de soluționare poate fi de 30 zile de la data returnării.

Pentru a beneficia de garanție și din motive de siguranță, discurile de frână, tamburii de frână, amortizoarele și arcurile nu se vând la bucată și este necesar să achiziționați două bucați.

Pentru a beneficia de garanție în cazul compresoarelor de aer condiționat, obligatoriu este necesar copie după factura de achiziție uscător, filtru uscător și supapă expansiune. Din devizul de montaj trebuie să reiasă că s-au înlocuit compresorul, uscătorul, filtrul uscător și supapa de expansiune, iar instalația de aer condiționat a fost curățată și ulterior uscată cu azot.

Pentru o experiență cât mai plăcută acest site folosește cookie-uri. Navigarea site-ului înseamnă că ești de acord cu detaliile pe care le poți consulta aici.

Privacy Settings saved!
Setări de confidențialitate

Pentru o experiență cât mai plăcută acest site folosește cookie-uri. Navigarea site-ului înseamnă că ești de acord cu detaliile pe care le poți consulta aici.


  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services